shoes & bags trends 2018 - wishlist


Dlho som tu nemala nejaký ten článok v podobe wishlistu. Dnes preto prinášam menšiu dávku inšpirácie a zároveň taký môj mini wishlist topánok a kabeliek, ktoré sú naozaj mojou slabosťou. Áno presne tak dnes som vám chcela ukázať menší výber kúskov, ktoré ma za posledné obdobie oslovili.
Ako som už v predchádzajúcich článkoch spomínala, síce som topánkový maniak a najradšej by som mala všetky druhy, mám tú veľkú nevýhodu že vlastním malé nôžky. Práve preto nájsť moju veľkosť s tou mojou 34-35 veľkosťou je pomerne umenie. V článku z Deichmann eventu som vám písala, že mám dve obľúbené predajne Deichmann a CCC, ktoré nájdete ako online, tak aj v obchodných centrách, a samozrejme k nim nesmú chýbať aj online obchody.  Tie sú cenou oproti tým kamenným trošku drahšie ale pokiaľ preferuje konkrétne značky, ktoré na Slovensku napríklad nemajú predajňu tak tu ste správne. Jedným z nich je tak známy Zoot, ktorý je super v tom že si topánky väčšinou pošlem na výdajňu a rovno si ich vyskúšam. No a druhý pre mňa novoobjavený Otto, ktorý má v sekcii obuv kategóriu špeciálne veľkosti, kde nájdete ako tie malé, tak aj nadmerné. Viete ono ja osobne z duše neznášam keď si na eshopoch neviem vyselektovať veľkosť topánok a po hodinách hľadania zistím, že v mojej veľkosti majú len topánky, ktoré sa mi nepáčia alebo dokonca žiadne. Je to občas náročné, hlavne pre topánkoholika ako som ja, čo vám budem klamať. Dnes, preto inšpirácia ako pre vás žienky s bežne dostupnou veľkosťou, tak aj pre nás "popolušky" :)


ružové kvetinové tenisky / modrá kvetinová kabelka / ružové šľapky / ružová kabelka s výšivkou / hnedé vyšívané tenisky / ružové športové tenisky / ružová kabelka / malá modrá trojfarebná kabelka / ružové oxfordky / ružové sandálky / modrá kabelka / svetlomodré riflové lodičky s výšivkou / modré páskované mokošky
Pastelové farby na obuvi a kabelkách aktuálne na nás kričia pomaly z každého obchodu, ak sú k tomu doplnené o výšivky máte vyhraté úplne. Ja som z prvoti týmto farbám na chuť až tak nevedela prísť. Presnejšie k mojim ohnivo červeným vlasom mi tak povediac akosi nesedeli. Po zmene farby vlasov na oranžovú sa vo mne niečo zlomilo. Začala som farby viac kombinovať a obľúbila som si tie kontrasty medzi mojou hlavou a oblečením. Lebo ak máte vlásky ako pomaranč každá farba okrem čiernej je too much. Buď si na to zvyknete alebo začnete preferovať čiernu farbu. Ja síce čiernu mám rada ale nie natoľko aby som v nej bola odetá od hlavy až po päty. Pastelové tóny v outfitoch som obdivovala mnohokrát na blogerkách, ako krásne na nich vyzerajú. Práve preto som si povedala, že tento rok si niečo pastelového zaobstarám. Nechcela som to však siliť, preto som si na svoj wishlist zatiaľ dala len pastelové topánky a kabelku. V mojom prípade je výšivka na niektorom z týchto dvoch kúskov len plus, tie som totižto milovala už dávno predtým ako prišli do módy. Dokonca som mala sen, že sa naučím vyšívať a budem si robiť originálne kúsky. Času je však máličko a energie ešte menej, možno raz keď budem na dôchodku :D

bordová kabelka / holografické šľapky / čierna vyšívaná kabelka / strieborné dierované tenisky / čierna kabelka s kruhom / metalický zlatý ruksak / strieborná metalická kabelka / béžovo-staroružové teniskystrieborné tenisky s kvetinami / koňaková kabelka / zlaté mokošky / slamená kabelka so zlatou mašľou
Hitom tejto sezóny a mám pocit, že aj dlhšie sú kabelky kruhových tvarov alebo minimálne s kruhovými detailmi. Popravde celá kruhová kabelka sa mi síce viackrát páčila ale v konečnom dôsledku som ju zhodnotila z pohľadu funkčnosti za nepraktickú. O to viac som sa potešila, práve spomínaným detailom, ktoré podľa môjho názoru dodávajú správny šmrnc aj vskutku klasickej kabelke. To bol jeden z dôvodov, prečo aj tento kúsok skončil na mojom wishliste pre tento rok. Ako môžete vidieť je len naozaj na vás akú si vyberiete či len jemne kruhové detaily v podobe zapínania alebo niečo výraznejšie. Ďalším v trendom aj pre tento rok, ktorý ja osobne obdivujem už nejaký ten piatok sú práve metalické odtiene. Netrúfam, si však na žiadny kúsok v podobe oblečenia, keďže v tomto prípade je naozaj tenká hranica medzi šik a nevkusom. Musíte vedieť metalický kúsok odevu správne skombinovať a tiež vedieť, ktorý sa vám naozaj hodí. Totižto, či chceme alebo nie tie farbičky naozaj pri nesprávnom zvolení pridávajú kilečko dve naviac, v niektorých prípadoch a strihoch zas deformujú postavu ( pokiaľ samozrejme nemáte postavu modelky, na ktorej je aj vrece krásne). Netreba však zúfať a radšej si zaobstarajte tak ako ja nejaké tie topánky či kabelku. Kto ma sleduje už dlhšie vie, že v mojej zbierke sú už jedny zlaté tenisky a strieborný batôžtek. Tento rok by som si zbierku chcela doplniť o nejakú tú kabelku a jedny strieborné tenisky. No môžete vidieť, že som neodolala ani klasický šlapkách, ktoré ma dostali tou farbou za ♥ a značka Birkenstock ma svojím spôsobom láka. Viete, u mnohých blogeriek som postrehla chválu práve na Birkenstock, tak som začala uvažovať či naozaj za tú cenu stoja a konečne budem mať aj letnú obuv v správnej veľkosti :D Lebo ako nájsť letné šlapky vo veľkosti 35 je ako vážne umenie. No ak by táto investícia za to stála a vydržali by dlho, tak prečo nie? Čo myslíte? Ak niekto z vás náhodou vlastní túto značku tak mi prosím napíšte do komentára ako ste spoko. Fakt ma to zaujíma ;)

Pre dnešok asi aj celkom stačilo, nech vás zas úplne neunudím a pevne dúfam, že nejaký ten kúsok z mojej menšej dávky inšpirácie osloví aj vás. Hlavne sa mi nezabudnite vyjadriť na tie Birkeny, som veľmi zvedavá aká je realita. Na leto by sa mi faaakt hodili no zas kupovať za takú cenu "mačku vo vreci" by som nechcela :D Tiež sa poteším ak mi napíšete či sa vám takéto tipy článkov v podobe mojich wishlistov páčia.

Menovky: , ,