Event - SMEDVE


Pravidelné stretnutia blogeriek a vzájomná podpora? V zahraničí priam bežná vec. Na Slovensku až tak nie. Prečo? Kto vie ale veru to tu chýbalo. Môžem vám ale s radosťou povedať, že týmto rokom to bude inak a pevne verím, že to tak ostane aj natrvalo.
Totižto dve blogerky (ako inak:) sa rozhodli s tým niečo spraviť. Veronika z blogu special edition life a Dominika, ktorá spolu s blogom má aj svoj eshop dezire, spojili svoje sily a vznikla krásna myšlienka a projekt SME DVE. S ním aj pilotný event, ktoré ho som mohla byť súčasťou ako blogerka a som za toto pozvanie nesmierne rada. Možno sa pýtate načo je vlastne toto celé potrebné a či nám nestačia stretnutia na prezentácia nových kolekcii a značiek. Takéto stretnutia sú trochu o niečom inom. Áno aj tu sú síce partneri, vďaka ktorým sa vôbec takéto niečo koná ale je celé je to podávané iným spôsobom. Začne teda pekne po poriadku. Dievčatá si totižto pre nás pripravili tento event v krásnych priestoroch CRÊPES KISS café v OC Styla s ich chutnými palacinkami, makrónkami a aj s bohatým programom. Ako 1. bol jeden pre mňa zatiaľ najužitočnejší workshop, čo som zažila o instagrame s Tinou Benetovou. Naozaj som sa konečne dozvedela aj niečo, čo som ešte nevedela. Čo sa mi väčšinou na free workshopoch nestáva, keďže mám toho dosť napozeraného a načítaného na internete. Samozrejme nemohli chýbať ani praktické cvičenia v podobe social aktivít. Preto ste mohli na našich instagramoch mohli postrehnúť rôzne stories :) Mohli sme sa s pomocou šikovnej Tiny a vďaka partnerom Henkel a Neovízia naučiť robiť premakané flatlay fotky na instagram. Notino nás tak trochu vyskúšalo s kvízom o móde a kozmetike a zároveň sme vďaka "zdravej pleti" spoznali novú kozmetiku Larens. Pri poháriku chutného vínka nám Château Rúbaň dal za úlohu povedať nejakú tú pravdu o sebe, ktorú ešte o nás neviete, lebo viete ako vo víne je pravda ;)  A tú moju ste sa mohli dozvedieť práve v spomínaných instastories. Deichmann nám dal za úlohou zužitkovať cenné rady od Tiny v praxi a mali sme vytvoriť zaujímavú stories s ich kúskom alebo kúskami z novej online kolekcie. Áno presne z tej, ktorej som si vysnívala nové gumáčiky a lodičky.  Samozrejme toto bola pre mňa asi najväčšia výzva, keďže som topánkový maniak, tak som sa s ňou popasovala a dokonca do nej vtiahla aj blogerku Katku (laflorita). Na moje prekvapenie sme nakoniec spoločnými silami v tejto úlohe vyhrali, čo ma nesmierne potešilo. ♥ So salónom You hair styling sme sa mohli naučiť nejaké to jednoduché zapletenia, ktoré je aktuálne tak IN a vďaka zapožičanému Instaxu od Fotolabu sme mali o zábavu postarané. Jednoducho atmosféra ako sa patrí a hlavne, príjemné utužovanie vzťahov medzi blogerkami. Osobne som tam stretla veľa žienok, s ktorými som doposiaľ komunikovala len takto virtuálne. Bola som nesmierne rada, že sa mi konečne naskytla možnosť stretnúť sa s nimi aj osobne. Dokonca som sa v ten deň stretla aj so šikovnou fancyillustrator, ktorá má na starosti logo projektu SME DVE a zároveň v ten istý deň zverejnila moju vysnívanú ilustráciu. Totižto sa mi u nej podarilo vyhrať na instagrame súťaž o ilustráciu zdarma, ktorá ma naozaj dostala do kolien. Môžete vidieť ako veľmi keďže ju už mám všade zverejnenú :D Z tohto dôvodu to bolo pre mňa ďalšie nadšenie, že aké príjemné náhody to existujú. K záveru večera nás ešte čakala talkshow s parížskou hosťkou a skvelou blogerkou Morganne, lebo vzťahy by sa mali utužovať aj mimo Slovenska a bloger friendly komunita je podľa mňa viac než vítaná všade. Tento príjemný rozhovor s Morganne bol, preto naozaj príjemnou bodkou na záver. Poďte sa aspoň cez fotky pozrieť ako nám na spomínanej akcii bolo, lebo vďaka dvom šikovným fotografom Lenke a Tomášovi to máme aj zdokumentované ;) Mimochodom ak toto baby náhodou čítate... Ďakujem krásne za túto možnosť a naozaj príjemný deň. Teším sa na ďalšie spoločné stretko na teamup-e a pevne verím, že táto vaša krásna myšlienka sa bude ďalej rozrastať.

























photo by Lenka Imrichová & Tomáš Figura for SME DVE
thanks other partners: chefparade, Regal burger, Ford Slovakia, Flaviol

***
na záver chcem napísať, že príspevok nebol žiadnou formou sponzorovaný a bol to len môj záujem prezentovať túto podľa mňa správnu myšlienku spomínaného projektu a snahou takto, osloviť aj iné blogerky :) aby vedeli, že niečo takéto vzniká aj našom malom Slovensku

Menovky: , ,