own style


Dlho som rozmýšľala čo vám dnes do tohto článku a k tomuto outfitu napísať. Ako už ste postrehli, nikdy nepíšem neviem aké dlhé články o tom čo mám na sebe ale snaží sa rozobrať nejakú danú tému. Dnes som sa ale zasekla dokonca aj na nadpise článku. Pôvodne som chcela nejak pomenovať ten kúsok čo mám na sebe a nie je bežný ale radiť ho do topu mi neprišlo ako správna voľba. Názov som mu naozaj nenašla aj keď isto v angličtine nejaký má. Potom som sa o pár dní zamyslela a spomenula si ako sme vlastne túto moju "kreáciu" išli fotiť. Vtedy ma to napadlo.
Máme nadpis. Mám aj tému. Tá prišla z jasného neba, či vlastne vďaka tomu foteniu práve tohto outfitu. Hneď ako sme vyšli von z baráčiku. Viete. Išla okolo nás pani v rokoch, takých tých ako sa hovorí správnych. Decentne upravená, elegantná na môj vkus trochu konzervatívna ale pekne jej to všetko spolu ladilo. Prečo som si ju tak pedantne obzrela? Nedalo sa totižto nevšimnúť, že ona na mne skoro oči nechala a ten pohľad. Ako keby som mala ísť vykradnú banku alebo minimálne robiť ehm na slovnaftskú. Na divné pohľady na Slovensku som si ako tak zvykla. Občas mi to ale naozaj nedá. Dnes bol jeden z tých dní a jej pohľad som je začala "vracať". Rozdiel ale bol ten, že ja som sa usmievala. Viete, tak veselo. Až tak, že keď nám skoro končilo naše stretnutie pohľadov ja som sa už naozaj smiala. Na nej ako takej, že mala potrebu si ma tak neprimerane prehliadať. Samozrejme milá pani nechápala a nepochopený pohľad mi ešte raz stihla opätovať, keď sme sa navzájom obzreli za sebou. Ja zo zvedavosti, ona neviem ale vyzerala ešte viac pohoršene :D Viete ono ja tomu nerozumiem. Kde máme písané, že všetci máme chodiť rovnako. Kde máme písané, že ak je niekto inak oblečený ako sú aktuálne najhorúcejšie trendy, tak je proste out. Nie je život, móda, obliekanie o tom aby sme sa páčili sami sebe (prípadne svojej polovičke - no povedzme si narovinu aj tak vás najviac miluje v pyžame alebo nahú) a nie okoliu? Máme sa predsa obliekať do oblečenia čo je nám pohodlné. Je milión ľudí čo celý život chodí len v tom zaužívanom. V džínsoch, tričkách, nejakej bunde ak je zima a samozrejme topánkach. V mojich očiach nič zaujímavé, veľmi nudné a hmmm hľadám to správne slovo ale toto by som už ani konzervatívnosťou nenazvala. Ja však neodsudzujem. Viem, že mnoho žien sa tu zabúda odviazať. Mnohé, majú zafixované že ak dosiahnu nejaký vek, tak sa už musia obliekať inak. Nie som s tým stotožnená ale aspoň to tým ženám neberiem, nenútim ich silou mocou aby som ich nalomila na to čo aj tak nechcú a cítia sa nekomfortne. No očakávam to aj ja od iných. Ľudia majú v poslednej dobe potrebu riešiť viac ako je súce. Online ale aj offline. Možno v tom offline svete zabúdajú, že to nie je online. Nechápem to ale poviem vám jedno. Neprimerane zazerať na niekoho je neslušné. Neviem ako iných ale mňa to mamina učila od malička. "Nezazeraj škaredo po ľuďoch, to sa nesmie." Teraz?! Ako-keby nevedeli čo sa patrí a čo nie. Mňa napríklad nikto nepreonačí. Vždy budem mať svoje dni keď mám chuť sa "vyšantiť" a nebyť šedou myškou (áno aj ja ňou bývam, občas). Takže ak ma nabudúce niekto stretne oblečenú takto alebo s pančuchami od PokoLoko, či s inou mojou ujetosťou nečudujte sa tomu. Vlastne môžete ale prosím nezazerajte a nie len na mňa ani na druhých. Móda je o tom aby sme si obliekli to čo sa páči nám a cítime sa v tom komfortne na daný deň/situáciu. Nie je na to aby sme boli módnymi kritikmi na ulici. Toto naozaj od vás nikto nežiada. Tie žienky čo ste práve na tej strane ako ja, že vás občas očami prepichujú ľudia na ulici. Prosím, neriešte to. Žite si svoj život, vlastnú módu, štýl. Nedovoľte aby vás okolie obmedzovalo. Noste to čo milujete a milujte to čo nosíte. Lebo len vtedy ste naozaj samy sebou, so svojou vlastnou charizmou. Naozaj nikto nemá právo súdiť vás styling. No dobre možno nejaký fashion stylisti áno :D ale určite nie tá teta od naproti v baráku, s ktorou sa stretávate každý deň pri nákupe rožkov vo večierke. Preto aj keby ste vyšli von v pyžame, pri kúpe tých rožkov je to len vaša vec. Nenechajte sa odrádzať okolím a prosím noste to v čom sa cítite hlavne VY dobre. Pevne verím, že raz sa to aj na tom Slovensku zmení a bude takýchto ľudí čoraz menej :)






photo by Oknaj Lehcim, Nikon D5300

dress top - secondhand / shoes - by me (handmade by ZuZu) / scarf- New Yorker (old) / bomber jacket - CNDirect / jeans - H&M / sunglasses - C&A / backpack - Sashe

Menovky: ,