Vianočná krabička krásny II. - BioBeauty

Konečne sa mi podarilo otestovať skoro všetky produkty a spracovať tento dlhší článok s recenziou na slovenskú a českú kozmetiku. Dúfam, že aj keď o dosť neskôr, bude tento článok pre vás užitočný.
Ani tentokrát som neodolala a objednala si tak známu krabičku krásny od BioBeaty. Dokonca som sa o to viac na ňu tešila, keď som zistila, že všetky produkty v nej sú čisto slovenských alebo českých značiek. Ďalším milým prekvapením bolo to, že v krabičke sa nachádzali až dva plnohodnotné produkty a samozrejme 6 ďalších vzoriek na testovanie. Tak ako naposledy aj teraz som sa rozhodla spojiť všetky produkty do jednej obsiahlejšej recenzie :) Zas až toľko toho o tej kozmetike ja písať neviem. Mohli ste to už postrehnúť v predchádzajúcich recenziách :D



Poďme teda na a spoločne preskúmať aké produkty sa v krabičke nachádzali a aké z nich mám ja osobne pocity :D Začnem ako prvými produktami v plnej hodnote.



 prvým produktom v plnej hodnote bolo CUCU telové maslo:
Jedná sa o mladú slovenskú značku 2sis, ktorú zastrešujú dve veľmi šikovné sestry,ktoré sa dokonalo dopĺňajú a tak vytvárajú pokožke aj oku lahodiace mňamky. V tomto mojom balíčku bolo spomínané maslo. Hneď pri prvom otvorení ma ovanula nádherná vôňa masla. Popravde mala som skôr chuť ho zjesť ako sa ním natrieť, veď aj tá farba cukríkovo ružová s nadýchaným efektom ako čerstvo vyšľahaný krém. Mala som veru čo robiť :) Čo sa týka konzistencie je fakt krémová a ihneď sa v rukách "topí" (pozn. možno je to aj tým, že ideálny byt kde sa skladuje aj kozmetika máva väčšinou okolo 20-22°C u nás je umenie to dostať pod 25°C). Avšak s nanášaním nie je až taký problém. Je však trochu mastnejšie a preto aj na pokožke zanecháva film, čiže určite odporúčam len pre naozaj suchú pokožku. Síce ja osobne nie som extrém ale suchú pokožku mávam a aj tak mi zanechal v tenkej vrstve film na pokožke. Osobne som ho naniesla večer pred spaním, preto do rána som mala hebunkú a hydratovanú pokožku. Neviem si však predstaviť, žeby som sa ihneď po natretí obliekla do bežného oblečenia na von. Maslo sa mne osobne dosť dlho vstrebávalo. Čo je však pre mňa pozitívom, že vôňa ostala na mne ešte minimálne hodinku po nakrémovaní a nevyprchala hneď. Za mňa je v tomto prípade výrobok 50 na 50. Ako veľké plus hodnotím, že vôňa naozaj nevyprchá po chvíle a ani po dlhšej dobe vám, nepríde ťažká a výrobok naozaj hydratuje pokožku. Dokonca som ho ešte stále celý neminula a to ho používam odkedy mi krabička dorazila. Čiže aj keď v mojom prípade s jedným mínusom, si ho chystám ešte zaobstarať. Medzi telovými maslami je u mňa zatiaľ top.




ďalším plnohodnotným výrobkom je levanduľové mydlo od MUSK:
Má pomáhať čistiť a ošetrovať pokožku bez známok podráždenia a chrániť pred vysušovaní. Mydlo som začala používať asi pred týždňom lebo som mala ešte zbytok zo svojho starého. Sľubované aj robí, moje problematické ruky nie sú až tak vysušené aj keď moje problémy s nimi nepotlačilo ale minimálne ich nemám až tak podráždené. Za mňa je plus aj farebné prevedenie a tiež sušený kvet levandule, ktorý presne spĺňa efekt peelingu a zbavuje odumretých buniek. Pozitívom je aj to, že nie je až tak cítiť levanduľou, preto je vhodný aj pre tých čo až tak túto aromatickú rastlinu nemusia. Neľakajte sa ak si ho kúpite, áno je to dosť cítiť ale hneď po prvom použití, silná aróma vyprchá. Osobne ani veľmi prevoňané mydlá nemusím, preto za mňa ďalšie plus čo som objavila v krabičke.


v krabičke sa nachádzala aj vzorka krémového dezodorantu od DULCIA natural:
Na tieto prírodné dezodoranty si ja budem musieť asi zvyknúť sú super, že majú také zloženie ako majú ale viac menej ani jeden nezabraňuje poteniu ako takému. Zbavujú vás zápachu a neutralizujú vlhkosť. Tým, že mám geneticky dané, že sa zvyknem nadmerne potiť, tak som si až tak na ne nezvykla. Avšak pri bežne činnosti a počas zimných dní sú super.  Nanášanie rukou je vec zvyku, vraj je to aj lepšie. Údajne bežné natretie ako sme zvyknutý,  nie je z hygienického hľadiska dobré. Spôsobuje to množenie baktérií a ich prenášanie na dezodorant. Ja som si na tento spôsob ako tak zvykla ale stále by som asi uprednostnila klasické nanášanie. Predsa len boli dni keď som neodhadla ešte rozospatá to množstvo. Plusom však bolo, že aj keď som to náááhodou trochu prehnala, nikdy mi neodstali na oblečení po dezodorante stopy. Vôňa vzorky bola v tomto prípade naozaj super. Kombinácia citrónovej trávy a mäty, bola svieža a nenútená. Jednoducho, taká akú by dezodorant mal mať.  Dokonca ani drahému nevadila, čo je teda naozaj šokujúce (aspoň pre mňa;)



objavila som tam aj šípkový olej od TVOJa kozmetika:
Popravde, k tomu sa neviem vyjadriť. Dôvod prostý, šípkový olej je hlavne vhodný pre zrelú pleť a vhodným bojovníkom proti striám a podporuje aj hojenie kožných jaziev. Keďže asi s jedným nemám problém (aspoň teda zatiaľ), tak by som klamala ak by som vychvaľovala do nemoty. Kedže sa jedná o olej, tak moju suchú pokožku hydratoval super tak ako akýkoľvek iný olej. Rozdiel oproti iným som nepostrehla. No kolegyňa si šípkový olej kúpila a zatiaľ je spokojná ;)


ďalej vzorka, ktorej som sa nesmierne potešila a to Havlíkova "Krásna slečna":
Tento krém ma dostal naposledy na Interbeauty, keď tam mali svoj stánok. Milá pani si nás odchytila a dala nám rozličné druhy otestovať na ruku. Už vtedy sa mi pozdávali dve vecičky od nich a to táto slečna a ešte krém na ruky. Sami však uznáte, že z toho keď vám niekto niečo natrie na ruku nezistíte, či to 100% sadne aj na vašu pleť. A kupovať niečo za vyše 15€, len tak bez lepšieho otestovania sa mi zdalo bláznovstvo. O to viac ma potešila objavená vzorka. Vydržala mi pomerne dlho a zamilovala som si ju na plnej čiare. Preto aj teraz naň šetrím peniažky. Pre koho je určená? Pre mladú, problematickú pleť s výskytom akné a ekzému. Ja mám osobne ako som viackrát písala suchú pleť, mladú už ani tak nie :) Občas nejaké to akné a ekzém ani neviem či to tak nazvať. Mám ju v každom prípade veľmi citlivú. Používala som tento krém každé ráno a v mojom prípade hydratovanie a pocit sviežej pokožky bol dosť citeľný. Jednoducho som našla ten správny denný krém, pre svoju suchú a citlivú pleť. Dokonca sa mi aj tá netypická vôňa, ktorá nemusí každému sadnúť, páčila a tešila som sa na ňu každé ráno. Teraz sa teším ako vyskúšam, spomínaný krém na ruky od nich, keďže som neodolala a objednala si ho. Môžete sa potom tešiť na recenziu.



vzorky z ekodrogérie a to konkrétne prací gél a aviváž od značky Tierra Verde:
Obe vzorky boli s levanduľovou silicou. Naozaj nič pre niekoho, kto levanduľu nemusí. Aviváž bola za mňa osobne veľké plus. Bolo naozaj cítiť z oblečenia aj po vysušení a oblečenie bolo príjemné na dotyk. Vzhľadom k tomu, že som nikdy nemala z aviváže alebo práškov podráždenú pokožku, tak tieto rozdiely som nemala ako otestovať. Čo sa týka pracieho gélu, s tým osobne ja nie som akosi kamarát (možno je to aj staršou pračkou a že je zboku plnená, neviem) ale teda predstavu čistého prádla si predstavujem trochu inak. Zatiaľ za mňa na pranie boli top priamo mydlové orechy, o ktorých ste mohli čítať TU. Vypranie prádla bolo viditeľnejšie ako pri tomto pracom géle. Za mňa teda aviváž áno a prací gél za tú cenu nie.


poslednou vzorkou bol vosk do aromalampy od novej značky jemnô:
Tú založila šikovná žienka a zároveň majiteľka eshopu BioBeauty Baška. Jedná sa o zdravé sviečky a vosky do aromalámp zo 100% sójových voskov a krásnej vôni vďaka prírodným siliciam. V balíčku sa nachádzal vosk s názvom  "Pokoj v duši", ktorý krásne voňal po levanduli. Bohužiaľ doma aromalampu nemáme a drahý by ma s ňou asi vyhodil. Preto som sa rozhodla, že vám ho pribalím do nejaké súťaže ;)

Konečne sme sa dostali až na koniec tejto dlhej recenzie. Dúfam, že som vás neunudila a na záver, za mňa hodnotím celkovo krabičku ako super investíciu. Pre niekoho by síce nemusela byť to "pravé orechové", kedže tam tento raz boli v prevahe levanduľové výrobky. Výrobky sú však super aj na podarovanie. Za sumu 10€ sa podľa mňa tieto krabičky naozaj oplatia, hlavne ak máte obavy ihneď investovať do plnohodnotného výrobku. Síce je fakt, že obsah dopredu neviete ale o to viac sa človek výrobkom poteší. Sama som si na základe týchto krabičiek objednala viacero produktov, ktoré mi sadli. Nabudúce môžete čakať recenziu niektorých výrobkov od Havlíkovej prírodnej Apotéky.

Menovky: , ,