printed skirt


Zas a znova mám sklz v písaní, no čakali/jú ma týždne naozaj nabité všetkým možným. Nejaké tie predajné akcie, eventy a pod. Aspoň jedna pozitívna správa je, že ako tak dnes pozerám na svoj blog konečne sa pomaly ale isto približujem k jednému svojmu plánu, ktorý som si pre tento rok dala.
Viac outfitových foto. Aj keď stále to nie je 100% podľa mojej predstavy. No aj tak som na seba pyšná, lebo pravdu povediac za tento rok som viac bola so seba sklamaná ako šťastná. V mojich predstavách nejakého toho "úspechu" to tak povediac padalo dolu vodou a mala som chuť všetko to niekam zabaliť. Do veľkej huňatej čiernej deky, ktorá by to všetko pohltila a ja by som to už v živote nevidela. To sú predstavy čo? Bol to však krutý fakt. Preto keď vidím ako sa to postupne zlepšuje aspoň tu na blogu -trochu viac článkov oproti minulému roku (a to tento rok ešte neskončil)- , tak sa z toho naozaj úprimne teším :) Šťastná som aj preto, že som si konečne našla pár skvelých fotografiek na spoluprácu.Či už ohľadne fotiek na môj blog alebo na fotenie mojich šperkov. Ďakujem, žienky ♥ ste naozaj skvelé a šikovné zlatíčka. Jednou z nich je vlastne aj Lujza, s ktorou sme spoločne prvýkrát fotili a to práve tento outfit, ktorý ak vymeníte bundičku za elegantnejšie sačko je vhodný aj do práce. Joj ale teraz už aj s kabátikom a hrubšími pančuchami. Fotky totižto vznikli ešte počas príjemných jesenných dní. Tie už, vyzerá to tak, máme nenávratne preč. Ja však verím, že jednu z mojich najkáckych sukien ešte vyvetrám, lebo ju naozaj ľúbim. Ulovila som ju vo výpredaji ešte v začiatkoch fungovania stránku zaful a úprimne neľutujem. Síce sme ju s mamkou museli zužovať (občasná nevýhoda nakupovania na zahraničných stránkach s tovarom z veľkoskladov v Číne a pod. ) avšak za tú cenu sa naozaj oplatila. Tá potlač je naživo ešte krajšia. Pre tých čo nepoznajú ZAFUL, je to eshop podobný ako napr. shein či sammydress. Funguje na viac-menej takom isto princípe, len má niekedy výhodnejšie ceny ako spomínaný shein, ktorý je tak vychytený medzi blogermi. Avšak kvalitou sú všetky tieto tri obchody na jednej úrovni. Preto ja preferujem práve zaful a sammydress. Väčšinou ich využívam ak niečo podľa predstáv nenájdem v secondhande alebo v mojich pár obľúbených obchodoch. Tu je to tak povediac istotka, pri tak širokom sortimente :) Hlavne je pre mňa komfortnejšie, nakupovať takto priamo cez eshop ako to hľadať hodiny na nejakom eBay a Ali (tie využívam len na drobnosti a občas materiál). Tiež je tam lepšie riešenie prípadných problémov v podobe nedodaného alebo poškodeného tovaru. Nikdy som s tým nemala problém a vždy sa všetko vyriešilo v moju spokojnosť. O takom eBay by som to nemohla povedať, v minulosti sa mi stalo párkrát, že tovar nedošiel a keď som chcela otvoriť prípad predajca bol už dávno fuč a s ním aj peniaze. Takže, ak nakupovať oblečko za lacno a s istotou určite z jedných obchodov, ktoré odporúčam je spomínaný zaful :) Preto keď váš finančný budget (tak ako ten môj bohužiaľ) neumožňuje nakupovanie u lokálnych značiek/výrobcov (snáď sa raz toho dožijem, že áno napr. taká krásna mikina od lemur alebo lull, prípadne sukňa od zuzany zachar, jaaj dosť bolo snívania), predsa len povedze si na rovinu nie každý na to má aj keď sa všemožne snaží šetriť a odkladať si. Smutné ale je to tak.Tak presne v tom prípade je to pre vás tento eshop, kde sa dajú nájsť krásne a pohodlné kúsky. Keď sme už pri tej pohodlnosti ako väčšina z vás mohla postrehnúť nie som až tak opätková. Väčšinou je to tým, že lodičky a sandálky mi málokedy sadnú na moju malú nohu a tým pádom, dosť časť musím nakupovať topánky z Číny. Čo vám budem klamať tie veru pohodlné nie sú ani náhodou. Možnooo tak 5% z ponúkaných ale kvalita je aj tak slabá. Jednoducho je to niečo, čo naozaj dokážu odfláknuť a nie je to nič príjemné pre vaše nohy. Práve preto som o to viac šťastná, keď nájdem v našich bežných obchodoch a v obuvi niečo na svoje "popolušie" nožičky. Jednými z nich sú aj tieto krásny z Deichmann-u (jedna z mála obuví, ktorá má aj xxs veľkosti tj. 35, aj keď moja noha potrebuje tak 34-35 kvôli chudosti, žiadna sranda veru). Takže konečne topánky, ktoré sú aj vyššie aj pohodlné aj moje :) Trochu ma mrzí, že nemali aj klasickú verziu nie semiš, brala by som ich hneď všetkými 10-timi. Keďže semiš naozaj nie je dobré nosiť do dažďa a nejaké tie lodičky ako sú tieto by sa mi do môjho botníku naozaj hodili. Ak by ste mali typ kde by som také našla a nevyšli ma 200€ tak hoďte do komentára ;) Dúfam, len že nedopadnem, tak ako tento rok keď sa mi jedny moje obľúbené lodičky na nižšom opätku začali vyzúvať. Podotýkam po 4-och rokoch nosenia, no chápete to? Dovtedy nič a teraz? Skoro som plakala keď som ti zistila, ráno ako som si ich obula do práce... Ako ste na tom vy máte svoje obľúbené obchody či už na to oblečenie alebo obuv? Aké obchodíky sa osvedčili vám?  Ja vám zatiaľ posielam pozdrav a v blízkej dobe (tj. po sobotnej prehliadke v Stupave - viac info nájdete na mojej FB stránke) ma vidíte v plnom nasadení. Môžete čakať menší report z eventu s F&F a keď sa mi podarí upraviť pár mojich pokusných videí, tak aj niečo málo z piatkové Fashion Live. Samozrejme aj nejaké tie outfity budú ;)

PS: Inak mám na vás mini prosbičku, ako správna blogerka a maniačka som sa zapojila do tohto fashion battle-u  na stránke módny svet, tak ak sa vám dnešný outfit, páčil budem rada ak zahlasujete. Dá sa tak spraviť do 30.10. a to úplne jednoducho, stačí kliknúť na hviezdičku pri fotke.






photo by ReingraberPhotography

shoes - Deichmann / skirt - Zaful (similar here) / earring - Tiger / body - Haily´s via Zoot / handbag - Lindex z druhej ruky od Farkašovej (radosť najväčšia :) 

Menovky: , , ,