Flóra - MYLO

Na mojom instagrame ste už dávnejšie mohli postrehnúť, že som sa dostala k vzorke práve tohto olejového séra na suchú a citlivú pleť. Dlhšie som už zháňala niečo, vďaka čomu nebudem mať takú suchú pokožku a zároveň to bude mať nádobku na jednoduchú manipuláciu.
Vzorka ma však potvrdila v tom aj spolu s obalom, že tento prípravok je pre mňa ideálny. Po otestovaní vzorky som sa nedávno na Dobrom Trhu dostala aj ku kúpe tejto skvelej vecičky v plnohodnotnom balení. Keďže som bola naozaj nadmieru spokojná s testovaním vzorky. Dnes som sa preto rozhodla pre vás priniesť menšiu recenziu na tento produkt.

Ono viete pri mojej pleti tj. dehydratovaná, suchá, citlivá a ešte k tomu večne na niečo alergická sa ťažko nájde niečo čo mi sadne. Vekom som zistila, že mi určite viac vyhovujú tie prírodné produkty od domácich prípadne českých výrobcov ako tie bežne dostupné v drogériách. Avšak aj tam sa mi občas stáva, že nájdem produkt, ktorý jednoducho mojej pokožke nevyhovuje a prejaví sa to sa ihneď. Zväčša začervenaním pokožky, prípadným svrbením.  To je jeden z dôvodov, prečo oceňujem ak predajca kozmetiky má možnosť kúpy vzorky z produktu. Ja som síce v tomto prípade tú moju vyhrala ale aj tak. Ak sa rozhodujem vo výbere nejakej novej veci či už na trhoch alebo na internete, je to jeden faktorov, ktoré dosť často rozhodnú. Druhým, je či vám daný predajca vie poradiť vo výbere (o tom možno inokedy) Áno stálo sa mi už aj to, že o tom vedeli "prdlajs" a jednoducho, som si len zobrala domov vzorku a išla preč. Vtedy sa ani kúpa nekonala a doma som zistila, že mi daný produkt nevyhovuje (ešte že to bola len vzorka) a že som si viac menej zobrala domov úplne zbytočnú vzorku. Stačilo len pár dobrých rád, že toto naozaj nie je na suchú a citlivú pokožku a mám zvoliť niečo iného z ponuky a bolo by to celé inak dopadlo. Jemine ale zas odchádzam od podstaty článku pardoooon.
Späť k recenzii.


"Skladá sa zo zmesi vzácnych a ľahko vstrebateľných olejov vhodných na suchú a citlivú pokožku. Tie poskytujú pleti hydratáciu, ochranu pred UV žiarením a vitamíny A, B, C a E. Korunnou zložkou je skval0n získavaný z olív. Je to jemný olej, ktorý sa vstrebáva hlboko do pokožky, zosilňuje rast nových buniek, pomáha liečiť suchú a popraskanú kožu, redukuje vrásky. Sérum vonia po ruži, myrhe, kadidle a ružovom dreve. Skvalén si pokožka prirodzene tvorí približne do 30ky. Jeho úlohou je hydratovať a chrániť. Olivový skvalén je štruktúrou veľmi podobný ludským lipidom a preto je veľmi dobre tolerovaný všetkými typmi pleti. Sérum obsahuje panenský argánový olej, v bio a fairtrade kvalite. Argánový olej je vzácný, vyznačuje sa vynikajúcimi regeneračnými, spevňujúcimi a vyživujúcimi vlastnosťami. Je účinný v boji proti starnutiu a ovisaniu pokožky. Vhodný je na všetky typy pleti, najmä však na suchú a dehydrovanú pokožku. Esenciálny olej z Ruže damašskej redukuje začervenanie pokožky a zápaly. Esenciálny olej z Ružového dreva má kvetinovo drevitú vôňu, regeneruje a upokojuje pokožku a je veľmi povznášajúci."
www.mylo.sk


Zo séra "FLÓRA" som vo svojich začiatkoch mala zmiešané pocity. Zloženie z ktorého sa skladá má prvky veľmi výrazné na vôňu a myslím si, že nie každý by sa s ňou vedel stotožniť. Mne však osobne pripomenula detstvo  keď mi mamka/babka mazali čelo masťou, keď ma bolela hlava (myslím, že čínska masť sa to volalo). Tá vôňa naozaj pôsobí ťažko avšak ja som ju milovala už od toho detstva. Vzhľadom k tomu, že je sa jedná o olej, treba rátať prvotne s mastnejšou tvárou, kým sa vstrebá. Zároveň sa naučiť dávkovať správne množstvo, to však nie je až tak zložité. Vďaka pipete, ktorá je súčasťou balenia si viete nájsť tú správnu dávku. Mne osobne to trochu trvalo ale našla som a to je hlavné. Neočakávajte však okamžité vstrebanie. Pri mojej naozaj suchej pleti dokonca stačí len dávkovanie 1x denne. Zväčša tak učiním večer pred spaním a ráno sa budím s krásnou jemnou a hlavne hebkou, hydratovanou pokožkou.
Po cca 3 týždňoch používania som nadmieru spokojná a moja tvár sa cíti sviežejšie. Extrémne suché fliačiky na pokožke zmizli, čo je pre mňa veľké plus. Konečne nemám ani pocit suchej pleti ani počas dňa, čo som často pri niektorých produktoch mávala. Asi hádam najväčším plus je malá spotreba, vďaka čomu produkt vydrží naozaj dlho. Predsa len vďaka pipete sa vám nemôže stať, že miniete viac ako by bolo potrebné :)
Joj a nemôžem si odpustiť ale ten roztomilý kúsok ruže je fakt ňuňavý. Milujem takéto detaily na kozmetike. Vďaka nim je výrobok o to viac lahodiaci aj oku :)


+
skvele hydratuje
jednoduché dávkovanie
prírodný produkt
vďaka baleniu dlhá výdrž

-
výraznejšie vôňa, ktorá nemusí každému sadnúť

Tak ako zaujal aj vás tento produkt a poznáte značku Mylo? Mali ste už od nej niečo? :)
PS: Nezabúdajte na jednu podstatnú vec aby ste mali dostatočne hydratovanú pokožku, základom je dodržiavať pitný režim a tiež správna životospráva. Nikdy to celé nespraví za vás len produkt :)

Menovky: , ,