F&F EVENT #NOTONLYBLACK


Ešte dávnejšie som sa zúčastnila akcie F&F značky na sezónu jeseň-zima 2016, ktorá sa konala v krásnych priestoroch River´s club lode s naozaj skvelým cateringom (mňam) a poviem vám bol to nesmierne príjemný večer.
Konečne som spoznala žienky blogerky, ktoré už dlhšiu dobu sledujem a obdivujem ale zároveň aj nové tváre. Ďakujem baby ♥ Hlavne som s nadšením ako správna maniačka obzerala aktuálne trendy a novinky na túto sezónu. Samozrejme nesmeli chýbať výšivky a bombery, ktoré sú najaktuálnejšou vychytávkou tejto jesene a zimy. Celý event sa niesol v #notonlyblack a naozaj to nebolo len o čiernej. Mohli sme to vidieť aj v špeciálne pripravenom videu v spolupráci so slovenskými poprednými stylistami a módnymi redaktormi, ktorý skombinovali naozaj niekoľko zaujímavých a hlavne originálnych outfitov z aktuálnej dámskej kolekcie. Mňa osobne asi najviac oslovili tri outfity a to práve kombinácia Barbory Yurkovic a Jany Tomas. Top bola pre mňa kombinácia Lukáša Kimličku, ktorú ste mohli postrehnúť aj na mojom instagrame. Okrem bomberiek a výšiviek sú tiež aktuálnym trendom najmä čipkované šaty, široké nohavice, blúzky s mašľami, kárované minisukne, vzorované kabáty v podobe bordovej, mahagónovej, zelenej, modrej, či sivej. Poďme teda spoločne nahliadnuť k fotkám, tak vás skúsim aspoň na chvíľku preniesť na event. Samozrejme budem rada ak mi napíšete čo sa vám z aktuálnych trendov a kúskov najviac páči. Prípade čo ste si už z novej kolekcie F&F stihli zadovážiť. :)


















 Zľava: Veronika, Dominika, ja, Tímea, Rasťo

Photo by Lindia.sk

Menovky: ,