Château Rúbaň - little trip


Nedávno som navštívila krásne miesto, ktoré mi bolo doposiaľ neznáme. Avšak ma očarilo natoľko, že som sa oň rozhodla s vami podeliť. Prvýkrát som zavítala do vinárstva a nie len tak dajakého.
Je pravda, že moje cestovanie na blogu nie je až tak spomínané. Je však na to prostý dôvod, takých udalostí je naozaj minimálne. Priateľa mám domaseda, len sem-tam sa mi podarí ho niekam vyhnať a v prípade ak ma niekam volajú kamarátky, tak nie vždy to časovo vyjde. Predsa len cez týždeň to nie je také ľahké popri práci a našom psíkovi. Preto ma minulé pozvanie od kamarátky do vinárstva Château Rúbaň nesmierne potešilo. Príjemnú zmenu na strávenie víkendu na azda najromantickejšom mieste na svete, som si jednoducho nemohla ujsť! A poviem vám tak krásne miesto ako bolo toto som ešte naživo na Slovensku nevidela. Je síce fakt, že väčšina našich výletov s priateľom končí skôr v prírode ako na konkrétnych miestach alebo prípadne v neďalekom Rakúsku. O to viac ma lákalo, ísť sa pozrieť na miesto, ktoré sa nachádza v Strekovovskom kraji na juhu Slovenska.
Mimochodom ideálne miesto na svadbu ♥ Mňa chytila moja romantická časť za srdce, keď som to miesto videla (a to sa veru málokedy stáva). Avšak keď vám niekto povie, že sa dá zažiť svadbu pod holím nebom? Skúste si to predstaviť. To sa jednoducho neodmieta, také niečo má neopakovateľné čaro. Osobne by ma to ale nikdy nenapadlo, že by som išla niekomu na svadbu pod holým nebom na jeseň, alebo v zime. Avšak, očividne aj to je už možné. Predstavte si, uprostred dlhokánskych lánov polí, viniča a ovocných sadov, v ktorom slnko akosi svieti častejšie, dozrel čas nielen na kvalitné vínko, ale aj na poriadny žúr! Len nedávno sa tu podarilo zadovážiť špeciálny stan z prírodnej konštrukcie, ktorý vyhrieva nielen vzduch v ňom, ale aj celý parket. K tomu romantická výzdoba a osvetlenie, chutné jedlo a tá správna hudba... čo viac si želať? Na takú svadbu by som išla kedykoľvek! Pravdou je, žeby som si po tejto návšteve vedela aj tú svoju raz predstaviť presne v takomto ponímaní. (Asi už viem prečo ma drahý na takéto výlety neberie:) Dúfam, že aj nabudúce bude nejaká spontánna príležitosť, takto niekam zavítať a prinesiem vám podobných článkov viac. Lebo spoznávať nové miesta je tak skvelá vec a ešte k tomu ak je to v našom podľa mňa nádhernom Slovenskom kraji.















Menovky: