Saal Digital CZ - Photobook


Niektorý ste už možno postrehli či už na fb stránke mojej značky LukZu design alebo na mojom instagrame video, kde ste mali možnosť vidieť môj nový úlovok v podobe fotoknihy. Áno ani ja som neodolala a využila som možnosť od českej stránky Saal Digital, vytvoriť si vlastnú fotoknihu.
Mimochodom poznáte ju? Ja som mala mala teraz 1. možnosť ju spoznať. Poňala som to ale trochu inak ako väčšina fotografov, ktorý mali tiež túto možnosť. Vytvorila som si vlastný katalóg, ktorý bude so mnou chodiť na akcie aby moji zákazníci (pokojne aj vy čo to čítate:) mohli vidieť ako náhrdelníky vyzerajú na krku a tiež ako rôzne sa dajú kombinovať.
Vráťme sa ale späť k výrobe. Poviem vám bola to fuška, niežeby bol program na výrobu fotoknihy komplikovaný, to nie ale toooľko možností, výberov a detailov čo sa tam dalo robiť. Uff. Ja som ju pravdaže chcela mať tip-top a preto mi to aj trvalo neskutočný týždeň. Naozaj každý deň po troške, po večeroch (mimochodom toto bol môj úplne prvý pokus výroby fotoknihy). Nakoniec som sa ale dočkala a dokončila ju do skoro 100% spokojnosti (ja som na seba strašný kritik). Spravila objednávku a už len čakala. Na moje veľké prekvapenie na to že som objednávku odoslala v pondelok neskoro večer, ma už v piatok zháňal kuriér. Ako fakt wau takú rýchlosť výroby a dodania z Čiech som naozaj nečakala. Tým ale moje nadšenie a prekvapenie nekončilo. Po otvorení zásielky som skoro vyskočila z kože, od radosti aké je tá kniha krásna naživo. Ostala som v nemom úžase a moja maličkosť si hneď dovolila sa knihou pochváliť aspoň v práci. Poviem vám spravila na ľudí taký istý dojem ako na mňa. Takže som nesmierne rada, že účel perfektne spĺňa. Super bolo na nej to, že aj keď som volila matné strany fotky boli naozaj krásne farebné a so zachovaným jemný odleskom. No a otlačky? Tie nevidieť ani po tom čo kniha prešla  určite viac ako 20timi rukami. Už ju čaká len test odolnosti na akcii tak uvidíme :D  Verím však tomu, že to bez problémov zvládne a ja si potom pri ďalšej kolekcii objednám druhú do počtu a hlavne nech sa je čím prezentovať.
Ani by som neverila, že takáto vecička dokáže mať tak pozitívny efekt pre predaj :) Dnes teda len takto krátko, však oko ešte stále nie je v top stave... snáď čoskoro...

Čo na fotoknihu ala katalóg vravíte vy? Áno či nie?




Ešte na záver pridávam video pre tých čo ho nepostrehli:

Menovky: ,