denim dress - zaful


Slnko svieti voda láka.... no dobre máte pravdu, tá voda už tak veľmi neláka a rána sú chladné, až to cítiť v kostiach. No slnečné dni nás ešte zatiaľ neopúšťajú a počas dňa sa nám zvykne občas poriadne otepliť. Preto keď tak pozerám fotky z posledného fotenia ani mi nepripadá divné, že mám na sebe sandálky. Popravde teraz by som to však už s nimi ráno neriskla, i keď aj také dámy som už v okolí mojej práci videla (ja však nemám auto, tak si to nemôžem dovoliť).
Bohužiaľ však musím skonštatovať, že jeseň sa k nám nezadržateľne blíži. Niektoré reťazce dokonca už predávajú mikulášov (brrr). Veď Vianoce sú ešte tááák ďaleko.... Keď však tak pozerám dnes von oknom, s tým mojim rozkvapkaným okom (áno účinky atropínu ešte stále fungujú, nedivte sa mi keď ma stretnete osobne) tak okrem toho, že mi začne slziť mám pocit, že jeseň ešte ani nezačala. Je tak krásne pomerne teplúčko a v hlavne mi prebieha mysľou, že ktoré ročné obdobie mám asi najradšej. Veru asi z každého trochu, no tento typ jesene mám aj celkom rada. Slnečné lúče, farebné lístie popadané na tráve, do toho vejúci slabý príjemný vánok. Len teda musí človek mať na sebe už trochu iné oblečenie ako počas letných horúčav. Napríklad aj tieto šaty zo Zaful, ktoré mám na sebe. Len treba letné sandálky vymeniť za inú obuv. Pokojne aj tenisky. Práve preto som si ich tak neskutočne obľúbila. Jednoducho sa skvele kombinujú s hocičím. Tým, že je materiál taký akurát ani moc tenký ani moc hrubý, hodia sa od jari až do jesene. Dokonca aj počas leta boli ideálnym spoločníkom. Veď keď už má človek toho slnka dosť potrebuje sa do niečoho zahaliť a práve vtedy sa tieto šatičky hodili. Jednoducho sa stali mojou novou šatoláskou. No predsa majú menšiu chybičku, pomerne ľahko sa krčia, čo môžete trochu vidieť aj na fotkách. Viete ako, keď ste v niečom celý deň v práci a potom si zmyslíte ísť fotiť.... ale poviem vám aj keď som veľký detailista a dosť často mi pokrčené veci vadia, aj tak na ne nedám dopustiť. Aj keď sú mi voľnejšie (mne aby bolo niečo akurát je umenie) aj tak ich mám rada a moje pôvodné plány ich zužovať zmizli, v momente keď som v nich strávila ten celý deň. Jednoducho som prišla na to, že čím som staršia tým viac sa cítiť komfortnejšie vo voľných veciach. Oversize je niečo pre mňa a dokonca v niektorých prípadoch čím väčšie tým lepšie. Samozrejme neplatí to pre všetko a však z obtiahnutých sukien pomaly prechádzam na voľnejšie A-čkové strihy. To isté aj so šatami (možno je to aj tým, že mám aj širšie boky oproti tomu aké boli v puberte). Jednoducho v oblečení, začínam preferovať určitý komfort. Lebo viete ako darmo je niečo pekné, keď sa v tom cítite ako na ihlách. Pohodlie je nadovšetko, preto netreba hneď podľahnúť každému módnemu výstrelku a kupovať si aj to čo nikdy okrem kabínky na seba nenavlečiete. Veď žijeme len raz, tak prečo by sme ten život mali prežívať na ihlách v niečom v čom sa necítime dobre?
Mimochodom tie botičky sú mega-supersky pohodlné. Už dlho som si nenašla topánky, ktoré sú vysoké sedia na moju malú nohu a zároveň pohodlné. Tento rok sa mi podarilo nájsť takéto rovno dvoje. Jedny ste mohli vidieť dnes a druhé budú v ďalšom outfitovom článku. Takže nás čaká ešte jeden letnejší outfit a potom hurá jesenné úlety...
Zatiaľ mi aspoň napíšte ako ste na tom vy? Prípadne v čom sa vy cítite najpohodlnejšie?

PS: Zo zahraničnej stránky Zaful som objednávala už 2.krát a vyzerá to tak, že určite nie posledný ♥  Keďže neviem ako ste zbehlé v objednávaní zo zahraničia vy.  Napíšte sem do komentáru, či by ste mali záujem o nejaký ten "návod ako na to". Aby som vedela, či by takýto článok mal vôbec zmysel ;)








photo by Mishel Photo

dress - Zaful / handbag & shoes - CCC / neklaces - by me (handmade by ZuZu) / sunglasses - eBay

Menovky: , , ,