DIY bottle vase

Nad DIY vázou som už uvažovala dávno. Len nikdy nebol čas ju zrealizovať. Dnes som sa konečne k tomu dostala a rozhodla som sa, že aj vám prinesiem postup z tohto môjho kreatívneho hrania sa :)
Nebojte sa nie je to nič zložitého a zvládne to podľa mňa každý trochu šikovnejší človiečik.

 Čo budete teda k vyrobeniu si tejto vázy potrebovať:
- sklenenú fľašu (podľa vášho vkusu a fantázie) najlepšie už priamo očistenú od papierikov a lepidla, ako som to mala ja
- akrylovú farbu, tiež podľa vkusu
- štetce
- špagát
- tavnú pištoľ


Ako prvé ak nemáte fľašu očistenú vám radím odstrániť rôzne papierové potlače a prípadné zbytky lepidla z nej. Ja už som tú svoju mala vyčistenú. Následnej si fľašu nafarbíte akrylovou farbou, podľa svojej vlastnej fantázie. Kreativite sa medze nekladú :) Osobne som sa ako môžete vidieť rozhodovala medzi béžovou a bielou. Zvíťazila biela. Farbu natierate vo viacerých vrstvách odvtedy, pokým nebude celé nepriehľadná.


Nasleduje kreatívne vyžitie sa so špagátom. Podľa svojho uváženia alebo inšpirácii na internete, začnete postupne priliepať pomocou tavnej pištole špagát o fľašu. Osobne som začala od spodnej časti až do viac ako polovice fľaše.
Tadááá a výsledok je už viacmenej hotový. Môžete však ešte za experimentovať, tak ako ja a použitím tavnej pištole si spraviť trefný nápis na vašu novú diy vázičku. Ten po stvrdnutí pretriete znovu akrylovou farbou a váza je už naozaj hotová. Ja som sa na záver ešte trochu viac vybláznila s farbou a môj výsledok bol na svete. Čo hovoríte? :)
Ešte jedna foto v praxi aj keď som aktuálne žiadnu kvetinku nemala doma, preto som v rýchlosti improvizovala. Do okna napriek tomu super zapadla. Už len kúpiť tulipány ♥ prípadne iné kvietky... No nie? :)

Menovky: , ,