Cvernovka & bomber jacket


Tí čo ste z Bratislavy Cvernovku-továreň na nite určite poznáte. Síce schátraná budova a však poznačená kreatívnymi ľuďmi a rôznymi tvorcami. Takto nejak by som ju opísala, ja.
Nájdete tu rôzne fotografické ateliéry, umelecké ateliéry a mnoho iných kreatívnych ľudí so svojim priestorom. Prečo sa nachádzajú práve tu? Dôvod bude asi jasný, rozmerovo a priestorovo sú to jedny z lacnejších prenájmov na vôkol. Preto umelci ak nechceli skrachovať ale chceli svoj priestor na tvorbu, zároveň to nerobili doma "na kolene" (heh môj prípad) zväčša končili práve tu. Lenže ako to v Bratislave býva zvykom. Zničenú budovu tento rok chystajú zbúrať.
Čo tam bude? Priznám sa, že ani sama neviem. Viem len že postupne sa majú niektorý ateliéry vysťahovať. Keďže to čo narozprávajú  investory a aký je výsledok býva dosť často v rôznych projektoch rozdiel.  Dúfam len, že naďalej to ostane miestom plných tvorivých ľudí.
Prečo sme sa rozhodli spolu s Evkou alias Bežným Dievčaťom fotiť outfit práve tu? Viete, ona chcela mať ešte fotky z tohto industriálneho priestoru a ja sa foteniam nikdy nebránim. Tak sme zbúchali takéto rýchle fotenie v dni mojich narodením. Tie sme zapili zázvorovo-kamilkovým herbet sirupom (ďakujem♥) a bolo...
Možno si niekto pomyslí aké nudné narodeniny ale ja som sa tešila ako malé dieťa. Konečne som ich nestrávila doma na gauči ako tomu bolo posledné roky. Lebo v poslednej dobe mám celkovo taký pocit, že stále len viaznem doma. Úprimne aj v tvorení mám rest ale asi je to tým priestorom v byte. Zdá sa mi čím ďalej pre nás menší a hlavne strašne deprimujúci. Že nie je náš, že si tam poriadne nič nemôžeme zmeniť a spraviť. Ja neviem ale chcelo by tu v mojom, živote zmenu. Takú pozitívnu zmenu, ktorá ma nakopne ( ehm doslova kopne do zadku). Uvidíme teda čo mi život prinesie v 26-tom roku môjho života. Jejda ja som už ale stará hahaha :D Vtip je ale v tom, že mám dni keď sa naozaj cítim staro ale nie na 26, to skôr ako na dôchodku. Mala by som zo sebou naozaj niečo spraviť, lebo čas letí a moje roky tiež. Život sa mení a začínam si uvedomovať, že som toho za ten môj krátky veľa nezažila. Mala by som to napraviť....


Dosť bolo o mne, vráťme sa späť k outfitu. Ako ste si už mohli všimnúť ja som v obliekaní ako taký chameleón. Niekedy elegantne, inokedy uletene a sú dni keď volím jednoduchosť a pohodlie. Toto bol práve jeden z tých pohodlných. Pomerne obľúbený, keďže sa skladá z troch kúskov, ktoré sú mojimi favoritmi. A to tenisky Novesta, ktoré som si kupovala ešte cez zimu vo výpredaji. Vak, ktorý som si kúpila minulý rok na Májovom džeme od slovenskej návrhárky. (tešila som sa mu ako malé dieťa keď sa mi podarilo, si naň na akcii zarobiť, mimochodom na Májovom džeme predávam aj tento rok:) No a posledné rifle, ktoré som objavila v SH za 1€ a pretvorila som si ich podľa svojho vkusu. Jaj a samozrejme nesmie chýbať brošnička ♥ od šikovnej Alaly, ktorá je krásne zladená s vakom :D Tú keď som uvidela, vedela som, že ju musím mať na ruksačiku. Tieto tri top kúsky som už len doplnila o novú bomberku a jednoduchý rolák.

Čo hovoríte vy na tento outfit?





photo by Eva Novanská

bomber jacket - CNDirect /  top - F&F / jeans - second hand & DIY / backpack - Chriss Pola / heart brooch - Alala / sneakers - Novesta by Zoot

Menovky: , ,