LukZu design * čo sa stihlo za tento rok

Ahojte,
trochu by som chcela zrekapitulovať čo všetko sa za tak krátku dobu čo sa táto nová značka predstavila na trh udialo.

Ako 1. sa dostal jeden z náhrdelníkov, po prvý raz do časopisu.
Vďaka tomu, že prvá kolekcia nejakú tú dobu pobudla u veľmi šikovnej a hlavne talentovanej fotografky Bibiany Ružičkovej, ktorej vďačím aj za titulné fotky na Sashe. Dostala som sa vďaka nej s jedným náhrdelníkom do lifestyle-ového magazínu Harmony for Home (H4H). Veru neskutočne ma táto správa potešila a musím uznať že celý look bol spravený perfektne. Celý tím odviedol naozaj skvelú prácu a som nesmierne rada toho, že takýmto spôsobom sa podarilo ukázať aj to čo je trochu cieľom tejto značky. "Aj honosnejšie šperky môžete nosiť v všedný deň"  Čiže ak by ste niekedy niekto kúpili šperk od LukZu design vyslovene len na spoločenské udalosti alebo prípadne vašu svadbu, neznamená to, že v iný deň ich nemôžete "vyvetrať". Veru dá sa to :)  Tu je teda aj malá ukážka toho ako by ste ich vedeli skombinovať.




Ďalšou skvelou správou bolo keď prišiel email od nevesta.sk, žeby mali záujem o zapožičanie šperkov na fotenie do ich online časopisu.
Tejto správe som sa neskutočne potešila keďže ich časopis obdivujem už dlhšie. Hlavne sekciu handmade, kde predstavili vždy nové šikovnice s ich tvorbou. Neváhala som a hneď som sa s nimi dohodla, tri šperky teda putovali na fotenie. V očakávaním čakám na ďalšie číslo v ktorom by mali byť :)

Nakoniec poslednou skvelou správou bolo, že LukZu design vybrali na tak známy a vychytený DOBRÝ TRH a ešte k tomu vianočný. (juj to bola radosť)
Radosť bola preveľká aj keď prípravy boli dosť náročné. Bola to prvá akcia, kde ste mohli vidieť šperky naživo a bola som odprezentovať túto novú značku. Tohto roku bola síce prvá a zároveň posledná ale snáď v roku 2016 ich bude omnoho viac. (aspoň dúfam) Na moje prekvapenie ohlasy boli pozitívne až nad moje očakávania. Začo som vám milý moji nesmierne vďačná ♥ Prikladám aspoň jednu momentku, ktorý som objavila medzi fotkami z Dobrého Trhu.



Za tieto tri pre mňa výnimočné momenty veľmi pekne ďakujem z celého ♥. Som rada, že ľudia dávajú možnosť aj začínajúcim značkám a že to čo som všetko do tohto celého vložila malo a má zmysel. Samozrejme ďakujem všetkým čo ma v tomto celom podporili a naďalej podporujú.

A čo nás čaká v roku 2016?
***
Predstavte si naplánovaného mám toho veru neúrekom. Prezradím vám aspoň pár noviniek, nech viete načo sa môžete tešiť.
- pripravujem už toľko spomínanú "black & white" kolekciu (nejaké kúsky z nej ste už mohli uzrieť na spomínanom Dobrom Trhu)
- od polovice januára pravdaže prijímame objednávky aj na šperky, ktorými by ste sa chceli ozdobiť na nejakom tom plese, na ktorý sa chystáte
- samozrejme nás neminie ani jarno-letná kolekcia "candy cotton"
a mnoho ďalšieho...

Dúfam, že medzi tým všetkým sa stretneme na nejakých tých akciách aj osobne. Teším sa na všetkých v roku 2016 a zároveň prajem každému šťastný nový rok a príjemné prežitie týchto sviatkov!

Dnes píšem za LukZu design :)

Menovky: ,