Reviews Y/N? Hm...


Priznám sa dlho som váhala, či v mojom prípade písať recenzie na kozmetiku. Prečo?

Dôvod jednoduchý, nemaľujem sa každý deň do práce. Mojim verným každodenným spoločníkom je len ceruzka na oči a špirála. Pritom "malovátok" mám neúrekom vo svojom mini kufríku ale väčšinou niečoho čo som dostala, vyhrala alebo ma to len v prvotnom ošiali zaujalo, tak som si to kúpila. Hlavne mám slabosť na výpredaje. Čiže nepotrpím si na rôzne značky a pod. O pleť sa starám veľmi málo (áno viem, že sa mi to prejaví narastajúcim vekom ale úprimne nejak to neriešim, budem rada ak sa vôbec toho veku dožijem:), sem-tam keď si spomeniem použijem nejaký ten krémik alebo masku... Výber je vždy podľa dvoch faktorov, niekto mi ho odporučil a ceny. Avšak za posledný ten necelý rôčik som sa začala viac zaujímať o handmade výrobky nie len módne ale aj v rámci drogérie. Rôzne krémy, maslá, balzamy a pod. Trochu som sa začala maľovať aj keď len tak easy na predajné akcie (predsa len aj výzor trochu zohráva rolu v predaji) a tak som si povedala prečo nie. Je dobré priblížiť lokálnych predajcov, ktorý sa snažia uživiť handmade výrobou a nie sú manufaktúra. Preto u mňa v žiadnom prípadne nenájdete bežné recenzie tipu špirála rimmel, balzamík eos a pod. Nieže by som ich odsudzovala a nemala doma :) to nie ale cieľom tohto blogu bolo priblížiť okrem seba aj ľudí z tohto handmade sveta. Kvôli tomu som sa rozhodla, že ak recenzovať len tak "z dobrej vôle" kozmetické produkty tak jedine tie poctivé ručne robené aka handmade zo slovenského a prípadne aj českého trhu. Snáď vás tým neunudím a čoskoro sa môžete tešiť na moju prvú mini recenziu.
Zatiaľ prajem pekné jesenné dni a hlavne menej upršané.



(foto - zdroj: Mylo - https://www.facebook.com/mylomydla)

Menovky: , ,