Ako som sa stala "pokusným králikom"

Ahojte,
ako už môžete sami vedieť, tak nahovoriť ma skoro na hocičo nie je problém. Hlavne ak sa to má týkať hocičoho ohľadne módy, vizáže a handmade. Tak sa aj stalo naposledy vo štvrtok. Vďaka skupine na FB  - Ponuky fotenia TFP formou, kde som naďabila na inzerát od  jednej milej kočky, že zháňa baby na skúšanie účesov spolu s make-upom. Povedala som si, že prečo nie :) a čo z toho nakoniec vzniklo?
Štvrtok po práci som mala príjemne poobedie v milej spoločnosti dvoch žienok, ktoré sú veru naozaj šikovné. Jedna zo mňa urobila po dlhom čase, žienku čo vyzerá že sa o seba stará (hanba mi ja viem ale keď ja som nikdy nebola ten typ ženy čo dokáže byť každý deň pekná a zvodná). Druhá zas urobila krásne fotky z tohto procesu moje premeny. Preto touto cestou chcem poďakovať dvom šikovným žienka Eve Novanskej a Martine Halásovej, ktoré mi takto krásne spríjemnili štvrtkové popoludnie.

photo: Eva Novanská - Photography
make-up & hair: Martina Halasova - Make up artist and beauty consultant MARY KAY
model: me :)




                 

         
            
      


Menovky: