Aj nezvyčajné môže mať svoje čaro

Dnes by som chcela predstaviť kúsok seba a zároveň 2 šikovné žienky. O čo sa vlastne jedná? V niektorý ten deň, keď som len tak snívala (to zvyknem často:) ma napadla téma na fotenie. V podstate ma to napadlo pre skvelú Evku (vid. http://evanovanska.blogspot.sk/), ktorá bola taká ochotná mi nafotiť už viackrát moje výrobky. Rozmýšľala som nejakú tému, ktorá by nebola zas o mojich výrobkoch ale možno niečo do Evkinho portfólia. Celkom ju téma zaujala s tým, že som veľmi nerátala, že ma do toho zapojí ale stalo sa :) Oslovila som ako vždy, aj druhú šikovnicu Drew, ktorá skvele líči (https://visagelist.com/lucia-ondrisova/). Potom už len čakať na dátum fotenia a dúfať aby všetko vyšlo ako má. Hlavne to počasie. Nadišiel deň D a hor sa do lesa. Téma bola taká svojská, trochu sme odbočili od môjho prvotného nápadu, ale však posúďte sami...



































Keď sa nám už ten Halloween blíži, tak sme trochu nadviazali. Čo poviete? :D
Pekný deň praje

Vaša ZuZu (hehehe)

Photo: Eva Novanská
Make-up: Lucia Drew Ondrisová
Model: me

Menovky: