Kto vlastne som?

V mojom prvom príspevku by som sa Vám chcela hlavne predstaviť. Volám sa Zuzana a aktuálne mám 24 rokov aj keď na prvý pohľad vraj vyzerám detsky :) Popri práci sa ešte zaoberám aj ďalšou mojou prácou a zábavou zároveň a to je handmade tvorba.  Čiže najviac príspevkov tu bude zameraných na handmade tj. moje foto-postupy, DIY nápady, nové výrobky, rozhovory s inými handmade tvorkyňami a pod. ....a vzhľadom k tomu, že som tiež maniak na módu, výpredaj a umenie, sem-tam sem zablúdi aj nejaký takýto článoček. Som veľký MANIAC na secondhand vecičky, výpredajové vecičky a ebay. Je to moja MEGA vášeň.
Kto teda naozaj som?
Pracujú sa žienka v podnájme v Bratislave, ktorá ma 2 životy. Jeden obyčajný nudný typický pracovný, asi ako každého bežného človeka a druhý keď prídem z práce plný uletenosti, nevšednosti a plný kreativity :) Milujem všetko netradičné a extravagantné, jednoducho presný opak toho čo robím na plný úväzok a ako chodím do práce. Svojim spôsobom si to takto kompenzujem, Keď už to tá práca nedovoľuje. Na záver môjho úvodu chcem už len dodať, že dúfam že sa Vám moje články budú páčiť a budete mojimi stáli sledovateľmi :)

xoxo
Vaša ZuZu