Sérum na zuby - DULCIA natural

Ahojte,

dnes som sa vám rozhodla priniesť ďalšiu z recenzií handmade kozmetiky zo slovenského trhu. Konkrétne sa bude jednať o sérum na zuby od značky DULCIA natural. Toto sérum som od nich obzerala dlhšie len som sa nejak neodhodlala si ho objednať. Avšak keď som sa dostala k vzorke vďaka krabičke krásy od BioBeauty, tešila som sa ako malé dieťa. Vzorka však bola maličká a spokojnosť bola veru veľká tak som rovno po dopoužívaní objednala bežné balenie. Využila som akciu, vďaka ktorej som to viacmenej mala bez poštovného, čiže úplne super :)

Vráťme sa však späť k hodnoteniu...



Toto sérum vám príde v takejto praktickej plechovej krabičke. Nádobka je celkom pekná aj keď jednoduchá ale hlavne praktická, kedže ani po prevrátení sérum nevyteká. Dostala som k nemu aj praktickú paličku na naberanie. V teplom byte ako máme my by malo byť sérum v chladničke ale to sa zas poznám, žeby som vždy ráno naň zabudla (ešte v tom mojom prispatom bezduchom stave). Preto ho skladujem bežne v kúpeľni, tým pádom je trochu tekutejšie. Na účinky to ale nemá vplyv, skôr v prípadnom naberaní. Ja som si však už zvykla a našla techniku :)  Zo začiatku bolo sérum pre mňa veľký nezvyk, lebo má zaujímavú chuť trochu so slaným nádychom a tiež vôbec nepení. Časom som si však na túto chuť zvykla.  Mojim hlavným problémom, prečo som uvažovala na týmto sérom bolo, že som zvykla mávať afty a tak isto mám trochu problém s krvácaním ďasien. Preto napr. aj kefky musím používať mäkká ale nikdy som sa toho nezbavila úplne. Prekvapilo ma však, že počas používania tohto séra sa mi to naozaj zlepšilo. Teraz aj keď sa náhodou kusnem mojou "šikovnosťou" a spravím sa mi afta, do 2 dní ju mám fuč, čo je pre mňa veľké plus. Čo sa týka spomínaného bielenia, všeobecne som ho nepostrehla možno keby som to sledovala podľa papierikov tak je tam nejaký rozdiel avšak nemyslím si, že sérum by malo byť priamo určené primárne na rýchle vybielenie. Uvidíme čo to spraví pri pravidelnom používaní. Momentálne sérum používam už viac ako mesiac a som s ním veľmi spokojná. Pokiaľ aj vás výrobok zaujal na stránke BioBeauty si ho viete zakúpiť, cena je 6,80€ a v prípadne ak vystihnete nejakú tú akciu ako ja viete ho mať aj výhodnejšie :)



Popis:
"Zubné sérum upokojuje ďasná, zamedzuje tvorbe áft v ústach, a odstraňuje prípadný nepríjemný povlak na jazyku. Dôležitou zložkou zubného séra je jedlá sóda, ktorá ako jemné brusivo poskytuje zubom jemnú hygienu. Je alkalická čím pomáha neutralizovať kyseliny v ústach, ktoré spôsobujú tvorbu zubného kazu. Jedlá sóda absorbuje pach a v spojení s esenciálnymi olejmi pomáha vytvárať svieži dych. V neposlednom rade pôsobí spolu s kokosovým olejom v ako bieliaci prostriedok. Pri pravidelnom používaní dosiahneme belšie zuby o niekoľko odtieňov bez použitia drastických bieliacich prísad používaných v bežných bieliacich pastách. Rozdiel je naozaj viditeľný pokiaľ sú zuby zafarbené od kávy, čaju alebo cigariet. Extrakt z grepfruitových jadier obsahuje bioflavonoidy, ktoré potláčajú rôzne infekcie v ústach, afty, zápaly, krvácanie ďasien, paradentózu, zubný kaz, bolesti zubov a účinne dezinfikujú celú ústnu dutinu. Zubné sérum Vás prekvapí svojou netradičnou chuťou a konzistenciou, nenechajte sa zmiasť, neobsahuje cukor ani peniace prísady, preto je jeho používanie je iné od bežných zubných pást. Veľmi vzácne esenciálne oleje ako, citrón, klinčeky, škorica a rozmarín veľmi výrazne ovplyvňujú účinky zubného séra. Priaznivo vplývajú predchádzaniu paradentózy, nepríjemnému zápachu. Príjemným a veľmi jemným spôsobom prehrievajú a prekrvujú ústnu dutinu."
www.dulcia.sk

Skladovanie:
Výrobok obsahuje kokosový olej, ktorý sa topí pri teplote vyššej ako 23 stupňov. V prípade ak máte teplú kúpeľňu, alebo miesto kde skladujete výrobok, môže sa stať, že sa hmota rozpustí. Výrobok nieje znehodnotený, no horšie sa s ním manipuluje. Opäť stuhne pri chladnom skladovaní, preto odporúčame v teplých bytoch, skladovať v chladničke.
www.dulcia.sk



+
zabraňuje tvorbe áft a krvácaniu ďasien
dostatočný obsah, tým pádom menšie vypoužívanie ako pri bežných pastách
slovenský výrobok

-
netradičná chuť, ktorá by mohla niekomu vadiť (ja som si zvykla)


Poznáte značku Dulcia alebo stránku BioBeauty? Vyskúšali ste niekedy takéto sérum, či už od tejto značky alebo nejakej inej? :)









Menovky: , ,