my new backpack ♥


Dnes sa som sa vám rozhodla pochváliť svojim novým úlovkom ruksačikom. Nedávno som natrafila na skvelý eshop s nákupnými taškami a košíkmi a samozrejme ako správna maniačka som neodolala tomuto praktickému ruksaku. Priznám sa že už dlhšie som hľadala nejaký vhodný ruksak, či už do lesa na túry alebo na moje predajné akcie. Predsa len som mala určité podmienky naň a nejak som nevedela nájsť ten pravý čo by mi aj veľkosťou aj dizajnom sedel. V tom som však objavila českú stránku, ktorá má naozaj široký sortiment ohľadom nákupných tašiek, košíkov a tiež aj ruksakov. Osobne ma u nich oslovili aj úložné boxy, ktoré si plánujem v budúcnosti zaobstarať :)

Ruksak je značky Reisenthel a síce značka nie je na trhu až tak známa, ja mala som s ňou už v minulosti skvelé skúsenosti. V podobe cestovnej kozmetickej tašky, ktorá bola veľmi praktická čo sa týka skladateľnosti a zároveň sa do nej toho vmestilo neskutočne veľa. Tentokrát som preto siahla práve po tomto ruksaku aj kvôli praktickosti, lebo ako vidíte je ho možné perfektne zložiť. Ešte k tomu s krásnym ako keby aztéckym vzorom. Jednoducho láska na prvý pohľad ♥ No nezamiluj sa :)



























Ako pozornosť som získala pre svoje čitateľky zľavu 100Kč na celý nákup stačí len zadať "SLEVA100". Pozor zľava platí pri nákupe nad 1000Kč ale myslím, že u nich nie je problém nakúpiť aj za viac, je tam naozaj krásny a široký výber :) aspoň ja s tým problém určite nemám.
***
Poznáte tú stránku a značku Reisenthel, či ste sa s ňou už niekedy stretli?
Čo hovoríte na takéto skladacie ruksaky alebo sa vám u nich zapáčilo niečo iného?

Menovky: , ,