BioBeauty - krabička krásy

Síce trochu neskôr ale bohužiaľ moje pn-kové trápenie s okom pretrváva (ako som už spomínala v minulom článku), tak sa mi horšie píšu články. Teraz však späť k recenzii. Po vzhliadnutí viacerých článkov od ľúbezná o stránke BioBeauty som ani ja neodolala a nakoniec si niečo objednala.
Kedže milujem prekvapenia (aj keď priznám sa, že som si prv prečítala unboxing od Júlie) neodolala som. Aj keď som nakoniec vedela čo by tam asi mohlo byť, lákalo ma že každý balíček obsahoval niečo iného a dokonca pár z nich bolo aj prémiových tj. o jeden produkt - darček naviac.
Tak šup rovno na stránku BioBeauty, do košíka krabičku krásy s prekvapením a vytešovať sa. Na moje prekvapenie dorazila neskutočne rýchlo a po 1.x som využila možnosť zásielkovne u nás tu v Dúbravke a bola som veľmi spokojná. S nadšením si doniesla krabičku domov a nedočkavo ju chcela otvoriť. Vzhľadom k tomu, že bolo veľa hodín a moc by som toho potom nevyfotila s mojimi schopnosťami, tak som si rozbaľovanie nechala na ďalší deň. Viete si predstaviť tú nedočkavosť? :D
Krabička bola skvele zabalená a mala milý recy-obal a krásne voňala aj zavretá.

Vecičky vnútri boli skvele zabalené a vnútri milý list spolu so zľavami na ďalší nákup a eshop superbra. Na moje prekvapenie som práve ja dostala tú prémiovú :D (tak ma to šťastie až tak úplne neopustilo uff) Tento skvelý darček navyše bolo krásne voňavé mlieko do kúpeľa vanilkovej vône od RIGA SOAP MANUFACTURE. Lenže tým, že v našom podnájme je len sprcha nemám kde takúto skvelú vec využiť, preto som ho posunula ďalej. Nádherne však voňalo, za tú krátku dobu mi prevoňalo neskutočne byt.



Poďme si však predstaviť ostatné produkty. Veľmi sa ospravedlňujem ale nechcelo sa mi to fotiť po jednom aj tak som sa rozhodla, že niektoré výrobky budem recenzovať samostatne kdeže ma veľmi zaujali.


Tento skvelý balíček v hodnote 10€ obsahoval:


Samozrejme soľ poputuje tiež ďalej a snáď niekedy aj ja okúsim takéto fajnotky ako mlieka a soli do kúpeľa. Vzorku od Dulcie som už stihla otestovať a rozhodla som sa objednať aj celé balenie. Určite sa môžete tešiť na recenziu. Postupne už testujem aj levanduľový balzam a ostatné ma ešte len čakám. Čo sa týka celkového obsahu, tak v mojom prípade chválim. Síce je pravda, že dva produkty nevyužijem ale zas jeden bol darček navyše a druhý, no je to moja chyba, že bohužiaľ vaňu nemáme. Inak by boli aj tieto vecičky vyskúšané, čiže za mňa je krabička veľké plus. Cena je určite primeraná obsahu, dokonca je podľa mňa obsah veľmi lákavý za takúto cenu.
***
Poznáte stránku BioBeauty, ak áno už ste si niečo od nich objednávali? Lákajú vás takéto krabičky krásy, ktorých obsah je neznámy? Mňa teda rozhodne áno a teším sa na ich pripravovanú predvianočnú :)

Menovky: , ,