NOHY BOSÉ - Mylo


"Ležím si v posteli po sprške, unavená ako kôň po predajnej akcii. Už len nôžky nejak upokojiť po celodennom predaji aby neboleli zajtra ešte viac ako dnes. Natiahnuť tiež ponožky nech im nie je zima... Joj chcelo by som trochu aj pomasírovať, oddýchnuť a nakrémovať. Jasné však si dám ten krémik od Myla..."

Asi takto nejak vyzerá väčšinou deň keď sa dostanem domov z nejakej tej akcie/trhu, ak cez víkend predávam. Presne preto by som dnes chcela odrecenzovať moju prvú handmade kozmetiku, ktorá ma takpovediac naozaj nakopla sa trochu zaujímať aj o takéto produkty a nie len nejaké šperky, doplnky a "serepetičky" do domácnosti.
Na značku Mylo som natrafila náhodou na predajnej akcii v Šamoríne a to som ani nevedela, že ich už dávno mám doma (mydielko a krém na labky pre Maxíka - o tom hádam inokedy). Zaujalo ma od nich viacero výrobkov ale keď mi skvelá Barb vysvetľovala čo je na čo, hneď ma za srdco chytila táto vecička. Nohy mám stále suché a unavené, no a keď mi opisovali ako sa to dá dobre použiť pri masáži nôh predstavovala som si ako som v siedmom nebi.
Síce som žiadnu masáž od chlapa stále nedostala ale veru keď som tie nohy s týmto krémom pomasírovala aj sama, joj to bolo radosti.



"Obsahuje esenciálny olej z čajovníka austrálskeho, ktorý pôsobí antisepticky, antibakteriálne a antifungicídne. Levanduľa úzkolistá uvoľní napätie po náročnom dni. Pokožka bude hydratovaná, mäkká a viditeľne jemnejšia už za pár dní vďaka bambuckému maslu, avokádovému oleju a včeliemu vosku."
www.mylo.sk


Musím preto skonštatovať, že všetko čo mal tento krém na nohy spraviť, spravil a ešte aj na viac. Nohy mám po ňom príjemne hebké na dotyk, päty mi postupne aj mäknú (postupne preto, lebo zatiaľ krém nepoužívam pravidelne, naozaj len o predajných akciách alebo veľkej únave) a zároveň pri únave cítim príjemné uvoľnenie (no možno je to len tým, že si pri tom doprajem vždy príjemnú masáž). Zároveň pri mojich 35-kách nožičkách bude umenie ak ho vôbec stihnem spotrebovať celý, kdeže ho stačí naozaj málo a objem 60 ml je podľa mňa naozaj férových 60 ml. Nádobka je praktická sklenená, aspoň ja to celkom oceňujem aj keď na cestovanie si ju veľmi neviem predstaviť. No a vôňa tohto krému je pre mňa neskutočná. Jemne výrazná v kombinácii so všetkými zložkami spoločne má takú zvláštnu výraznejšiu arómu ale zároveň,  kto miluje levanduľu ako ja určite sa nájde v tejto vôni. Odporúčam naozaj pri používaní nanášať pred spaním (za mňa aj s ponožkami) ako je písané v návode, lebo krém je trochu mastnejší. Tým pádom sa dlhšie vstrebáva ale do tej hodinky je to ok. Ja som raz však raz spravila osudovú, chybu natrela som si trochu skôr ako som šla spať a ešte k tomu bez ponožiek. Tak som sa v mojich crocs-och šmýkala po byte jedna radosť hih :)

+
spĺňa účel, pri pravidelnom používaní pokožka zostane mäkká a hydratovaná
príjemná vôňa
reálny obsah a hlavne slovenský výrobca :)

-
žiadne

Ak vás tento produkt alebo značka zaujala neváhajte navštíviť aj ich stránku www.mylo.sk prípadne sledovať na FB www.facebook.com/mylomydla určite radi zodpovedajú aj akúkoľvek otázočku ohľadne produktov.

Menovky: , ,